כוחות הביטחון עצרו חשודים בביצוע פיגוע הירי בשכם

    קובי פינקלר ושלמה ריזל 1 Comment on כוחות הביטחון עצרו חשודים בביצוע פיגוע הירי בשכם

    במקביל, כוחות הביטחון עצרו שני מבוקשים החשודים בביצוע פיגוע הירי אל עבר רכב הביטחון ביישוב שבי שומרון שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון ביום שישי האחרון

    9:50
    20.05.24
    אבי יעקב No Comments on מרן ראש הישיבה על מכתבו המטלטל: "העם צריך להכיר בזה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר חילופי אש: לפני זמן קצר נכנעו והסגירו את עצמם לידי כוחות הביטחון, המחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי לעבר אזרחים הלילה (בין שני לשלישי) בשכם.

    במרכז הרפואי שיבא עדכנו כי לפנות בוקר הגיע למרכז הרפואי פצוע אחד מהאירוע בקבר יוסף. מצבו בינוני, הוא בהכרה מלאה וטופל בשלב זה בחדר ההלם.

    ד״ר יורם קליין, מנהל היחידה לטראומה וכירורגיה קריטית במרכז הרפואי שיבא עדכן:

    ראש הממשלה, יאיר לפיד מסר: "אני שולח ברכת החלמה מהירה לפצועים מפיגוע הירי בקבר יוסף ומודה ללוחמים שחילצו את האזרחים מזירת הפיגוע. נמשיך לפעול ללא היסוס נגד מחבלים שרוצים לפגוע בנו, כפי שפעלו גם הבוקר כוחות ימ״מ, שב״כ, מג״ב וצה״ל בשכם.

    "צה״ל וכוחות הבטחון עושים מאמצים רבים לאפשר למתפללים להגיע לקבר יוסף, הגעה ללא תיאום מסכנת את המתפללים ואת כוחות הבטחון. אני קורא לכל האזרחים, למען בטחונכם, הקפידו על ההנחיות ושמרו על עצמכם".

    בתוך כך, לוחמי הימ"מ ושב"כ יחד עם כוחות צה"ל עצרו הבוקר שני מבוקשים החשודים בביצוע פיגוע הירי אל עבר רכב הביטחון ביישוב שבי שומרון שבמרחב החטיבה המרחבית שומרון ביום שישי האחרון.

    מידע של השב"כ הוביל את לוחמי הימ"מ לפעילות במבנה בו התבצרו שני מבוקשים בפעילות טרור. לוחמי הימ"מ הפעילו אמצעים שכללו טילי כתף אל מול המבנה בו התבצרו שני המבוקשים.

    בנוסף התפתחו הפרות סדר אלימות ברחבי הכפר במספר מוקדים ואף נשמעו קולות ירי במרחב.

    בסריקות שביצעו לוחמי הימ"מ לאחר ששני המבוקשים יצאו מהבית, נתפסו רובה M-16, אקדח, תחמושת, מטעני צינור ורימונים.

    שני המבוקשים, נביל צואלחי ונהאד עוויס אשר חשודים כמי שביצעו את פיגוע הירי בשבי שומרון ביום שישי האחרון הועברו לחקירת שב"כ.



    1 תגובות

    מיין תגובות